https://sakhnin.ac.il/

יום עיון בנושא העצמת מתמחים בהוראה: חוסן אישי בעולם של חוסר ודאות

יום העיון יתמקד בדמות המתמחה והמורה החדש בהתאם לתפיסה והחזון של מכללת סכנין. דמות הבוגרות והבוגרים של המכללה מבוססת בין היתר על המסגרת התיאורטית של ה– OECD Learning Compass 2030, אשר מציעה חזון חינוכי יישומי להבטחת המוכנות לקראת העולם המשתנה של התלמידים של היום והבוגרים של מחר.

מטרת יום העיון לעודד את בתי הספר לקדם מודלים של קליטה מיטבית עבור המתמחים בהוראה והמורים החדשים, על מנת לעזור להם להשתלב טוב יותר במערכת ולמצות את הפוטנציאל שלהם כדי לשרת טוב יותר את התלמידים ולתרום לחברה.

את יום העיון ארגן וינחה ראש התוכנית, ד"ר וליד דלאשה, וישתתפו בו נשיא המכללה, פרופ' פייסל עזאיזה; רקטור המכללה, פרופ' מחמוד חליל; דר' גלי נהרי, מנהלת האגף להתמחות וכניסה להוראה במטה בירושלים; פרופ' אורנה שץ אופנהיימר, מרכזת חונכות ומחקר מכון מופת; מר ג'מאל כבישי, מנהל כוח אדם בהוראה במשרד החינוך מחוז צפון; מר כמאל אגברייה, ראש התוכנית להכשרת מורים ערבים להוראה בבתי ספר יהודיים במכון מרחבים; גב' אזהאר דיאב, מנהלת מרכז פסג"ה בטמרה; ד"ר טארק מוראד, אחראי התנסות מעשית וכניסה להוראה במכללה; ד"ר איהאב זבידאת – רכז מורים מתחילים ומורים חונכים במכללה; וכן מנהלות, מתמחים בהוראה וחונכים מהחברה הערבית.

  • יום שלישי 29.03.2022
  • שעה: