דלג אל התוכן
  • סטודנטים
  • סגל
  • בוגרים וקהילה
  • מודל 3 (ישן)
  • עב
  • En
  • العربية
  • פורטל לסטודנטים
  • פורטל למרצים
  • דוא"ל
  • פורטל הדרכה
  • ספריה
  • אודות
    • אודות
    • חזון – ערכי דגל
    • יעדים
    • היסטוריה
    • התפתחות על ציר הזמן
  • לימודים אקדמאים
    • תואר ראשון B.Ed
      • לימודי חינוך
      • אנגלית
      • מדעים
      • שפה וספרות ערבית
      • חינוך מיוחד
      • הגיל הרך
      • מתמטיקה מסלול יסודי
      • מתמטיקה מסלול על יסודי
      • מצויינים
    • תואר שני M.Ed
      • ניהול וארגון מערכות חינוך
      • ייעוץ חינוכי
      • הערכה בית ספרית
      • לקויות למידה אבחון והתערבות
      • תואר שני בהוראה M.Teach
    • מכינה קדם אקדמית
      • מכינה קדם אקדמית
    • הסבה להוראה
      • לימודים לקראת תואר ראשון B.Ed
      • לימודים לקראת תעודת הוראה
      • הרחבת הסמכה בהוראה 
  • מרכזים ויחידות
    • היחידה לכניסה להוראה
      • הכשרה של מתמחים ועובדי הוראה חדשים
      • הכשרת חונכים/ות ומלווים/ות 
      • מרכז תמקין
      • שנה ראשונה אחרי הסטאז'
    • המרכז לפיתוח מקצועי, השתלמויות ולימודי תעודה
      • היחידה להשתלמויות
      • היחידה ללימודי תעודה
    • היחידה לכניסה להוראה
    • המרחב הפדגוגי החדשני
      • המרכז לסימולציה בחינוך
      • הכיתות האינטראקטיביות 
      • המעבדה לחדשנות ויזמות חינוכית וחברתית (SinnoLab)
    • היחידה להתנסות מעשית בהוראה
    • היחידה לאיכות, מצוינות והערכה
  • חדשנות במחקר ובהוראה
    • יחידת המחקר
  • פעילות בינלאומית
    • היחידה ליחסים בינלאומיים 
      • פרויקטים עכשוויים
      • פרויקטים שהסתיימו
      • קורסים שפותחו במכללה
  • הספרייה
    • מידע שימושי
    • לשירותך
    • מקורות מידע אלקטרוניים
מתעניינים בלימודים?
דף הבית > לימודים מתקדמים > תואר ראשון > לימודי חינוך

לימודי חינוך

להרשמה

אודות

לימודי החינוך במכללת סכנין מהווים את הבסיס להכשרת בוגרות ובוגרי המכללה. הקורסים בלימודי חינוך הם קורסי רוחב המועברים לאורך שנות התואר הראשון בכל המסלולים ובכל החוגים. הם כוללים קורסים עיוניים-תיאורטיים (פילוסופיה של החינוך, סוציולוגיה של החינוך, פסיכולוגיה חינוכית, המורה כמחנך לערכים, סמינר העוסק בסוגיות בחינוך הערבי בישראל ועוד) וקורסים פרקטיים-יישומיים (שיטות הוראה, הערכה ומדידה, מחקר איכותני, מחקר כמותני, אוריינות אקדמית ועוד), בהיקף כולל של 12 שעות. 

מטרתם העיקרית של הקורסים העיוניים-תיאורטיים היא לספק תשתית רעיונית לכל בוגרות ובוגרי המכללה, מורות ומורי העתיד, שתאפשר להם להעמיק במהותה של העשייה החינוכית הפדגוגית ולעצב את האני מאמין החינוכי שילווה אותם לאורך כל הקריירה. קורסים עיוניים אלה נועדו לסייע  למורות ומורי העתיד להכיר לעומק את עולם ההוראה והחינוך, את התלמידים ואת בית הספר כארגון חברתי, וללמוד על אקלים חינוכי מיטבי, ניהול כיתה, הוראה משמעותית דיפרנציאלית ועוד. 

המטרה המרכזית של הקורסים הפרקטיים-יישומיים היא לאפשר לסטודנטיות והסטודנטים לרכוש מיומנויות ויכולות שיאפשרו להם לבצע את עבודתם במקצועיות וביעילות, ובין היתר לנהל כתה, לבנות אסטרטגיות הוראה הערכה ומדידה, להתמודד עם מצבים בלתי שגרתיים, לשכלל את התקשורת עם התלמידים ועם ההורים, ועוד. דגש מיוחד מושם על עידוד הסטודנטיות והסטודנטים להיות "מורים החוקרים את עשייתם", בעלי יכולות של רפלקציה, ביצוע מחקרי פעולה לשם התייעלות ופרודוקטיביות, רכישת יכולות של יזמות חינוכית, ושימוש מושכל ופרודוקטיבי בפלטפורמות הדיגיטליות.

 

רכז לימודי חינוך, ד"ר כמאל מועד, [email protected] 

  • קורסים

סוגיות נבחרות בחינוך הערבי בישראל

סוג הקורס: סמינר, 2 ש"ש, שנתי. 

הסמינר עוסק במגוון רחב של נושאים הרלוונטיים לחינוך הערבי במדינת ישראל. מטרתו היא לחשוף את הסטודנטיות והסטודנטים למאפיינים, האתגרים, ההישגים, השינויים והתמורות שמערכת החינוך הערבי בישראל עברה ועודנה עוברת, הן בהשוואה לתקופות אחרות והן בהשוואה למערכת החינוך היהודית, ולגעת ברקע הרב-גוני החברתי והדתי של החברה הערבית בישראל ותרומתו לרב-גוניות של מערכת החינוך הערבית. 

מורות ומורים עתידיים המבקשים לעסוק בהוראה ובחינוך בחברה הערבית ירוויחו רבות מהסמינר, אשר נוגע בנושאים והיבטים חשובים ורלוונטיים וחושף לצד ההישגים המרשימים וההצלחות של החינוך הערבי גם את המכשולים והאתגרים העומדים בפניו. מבחינה זו, הסמינר מציע התבוננות הוליסטית על החינוך הערבי בישראל מקום המדינה ועד ימינו, לצד ראייה מוטת עתיד. הוא יכלול הרצאות, דיונים פתוחים סביב סוגיות חשובות, ניתוח של חומר ביבליוגרפי, רפרטים וליווי מתמשך לכתיבת מחקר סמינריוני והגשתו.

הרכב הציון הסופי: עבודה סמינריונית 70%, מטלות 30%.

פילוסופיה של החינוך

סוג הקורס: שיעור, 1 ש"ש, סמסטריאלי

אלו המבקשים לעסוק בהוראה ובחינוך זקוקים לבסיס של רעיוני-פילוסופי שיסייע להם בפיתוח ואימוץ פילוסופיה חינוכית אשר לאורה יתפקדו כמחנכים. הקורס נועד לאפשר לסטודנטים להוראה ולחינוך להכיר מקרוב את מהות החינוך, על כל משמעויותיו של המושג. הקורס יעסוק במעשה החינוכי, מטרותיו וכליו, וכן יציג, יגדיר ויבהיר את המושג 'פילוסופיה' אשר מהווה בסיס לכל המדעים. במוקד הקורס יעמוד המושג 'פילוסופיה של החינוך', אשר יוגדר לפי זרמים ואסכולות שונות, עתיקות וחדשות כאחד. הסטודנטים יזכו להכיר את השפעתן של תפיסות חינוכיות-פילוסופיות שונות על תכנון, פיתוח ויישום של תוכניות לימודים. 

בין היתר, הקורס ייגע בנושאים כמו טבע האדם וזיקתו לחינוך, השקפות עולם פילוסופיות שונות, החינוך ומטרותיו, מי הוא מחנך, חינוך – בין יחיד וחברה, והוגי דעות מרכזיים בפילוסופיה של החינוך דוגמת רוסו, פסטלוצי, ניטשה, אבן ח'לדון, אל-ע'זאלי ועוד. דגש מיוחד יושם על הנושא של חינוך ביקורתי וחלוציו, ובראשם ראסל, אילייץ, ס.יזהר ופריירה. הוא יכלול הרצאות מבוא ודיונים פתוחים סביב סוגיות חינוכיות יומיומיות מבית הספר. 

הרכב הציון הסופי: השתתפות פעילה 20%, מטלה 20%, בחינה או עבודה מסכמת 60%.

היבטים רגשיים והתנהגותיים של ילדים ונוער: תקינות ופתולוגיה

סוג הקורס: שיעור, 1 ש"ש, סמסטריאלי

הקורס נועד להקנות ידע נרחב אודות עולמם של הילד והמתבגר. הוא מתבונן בילדות וההתבגרות כעל שלבים התפתחותיים בסיסיים ומדגיש את ההתפתחות התקינה-נורמטיבית ואת דרכי ההתמודדות של הילד והמתבגר עם סביבתם. בנוסף, הקורס עוסק בשלבי ההתפתחות החברתיים והנפשיים בתקופת גיל הילדות וההתבגרות, ובמשמעויות הפרקטיות של ידע תיאורטי זה, תוך שימוש בדוגמאות מחיי גן הילדים ובית הספר. כמו כן, הקורס נוגע בקשיים הרגשיים והפרעות בתפקוד בגילאים אלה. 

מטרת הקורס היא שהסטודנטיות והסטודנטים יהיו מסוגלים לפתח רגישות, אמפתיה והבנה תומכת בקשר עם ילדים ומתבגרים; להבחין בין תגובות נורמטיביות לתגובות חריגות בתקופת הילדות וההתבגרות; להתבונן ברצף ההתפתחותי של ילדים ומתבגרים; להתמודד עם תלמידים בעלי קשיים התנהגותיים, רגשיים והסתגלותיים; לנתח מאמרים מדעיים ולדון בסוגיות הנוגעות לתכני הקורס. 

הרכב הציון הסופי: מבחן מסכם 70%, מטלות 30%.

המורה כמחנך לערכים

סוג הקורס: שיעור, 1 ש"ש, סמסטריאלי

ביסודו של המעשה החינוכי עומדת תפיסה ערכית, ועל כן מורות ומורים הם בראש ובראשונה מחנכים לערכים. מטרת הקורס היא להקנות לסטודנטים ידע, לחשוף אותם למושגי יסוד ולהכיר להם דרכי הוראה והפעלה בתחום החינוך הערכי והחינוך לדמוקרטיה; לפתח בקרבם מודעות לדילמות והאתגרים הערכיים המרכזיים העומדים בפני מחנכות ומחנכים ערבים בישראל; לחשוף אותם להשקפת עולם הומניסטית-דמוקרטית ולבחון יחד איתם את מידת התאמתה למאפייני החברה והחינוך בישראל בכלל, ולחברה הערבית המסורתית בישראל בפרט; ולהכיר להם את מאפייני החינוך החברתי והבלתי פורמלי בבית הספר כאמצעים לחינוך ערכי ולפיתוח חשיבה דמוקרטית. 

הקורס נוגע במספר סוגיות מרכזיות בעולם החינוך, ובין היתר מהו ערך ומהו חינוך ערכי; מהם מאפייניו ומטרותיו; הדמוקרטיה כערך מרכזי במדינת ישראל; הערכים עליהם מושתתת דמוקרטיה; חינוך לערכים בחברה דמוקרטית, מאפייני החינוך בחברה הערבית (במשפחה, בבית הספר ובקהילה); ערכים מרכזיים בחברה הערבית ובבית הספר הערבי; חינוך לדמוקרטיה בחברה מסורתית ובחברה רב-תרבותית, מאפייני החברה הישראלית והשפעתם על החינוך המקומי לדמוקרטיה; וההשפעה הפוטנציאלית שיש לאישיותו, עמדותיו, ערכיו ותפיסת הזהות של המורה על החינוך הערכי בביה"ס.

הרכב הציון הסופי: בחינה מסכמת 60%, מטלות 20%, השתתפות פעילה 20%.

פסיכולוגיה התפתחותית

סוג הקורס: שיעור, 1 ש"ש, סמסטריאלי

הקורס נועד להקנות ידע בכל הנוגע למושגי יסוד בהתפתחות האנושית, לתהליכים התפתחותיים ולמאפיינים השונים של שלבי ההתפתחות – מינקות עד זקנה. הוא מציג אסכולות פסיכולוגיות, תיאוריות פסיכולוגיות התפתחותיות ותחומי תעסוקה שונים בפסיכולוגיה המודרנית, ומציע ניתוח של היבטי ומאפייני התפתחות אנושית תקינה-נורמטיבית אל מול התפתחות אבנורמלית, ושל גורמי החוסן והסיכון המשפיעים על ההתפתחות. 

מטרות הקורס הן להכיר לסטודנטיות והסטודנטים את הטרמינולוגיה הפסיכולוגית ומושגי היסוד בהתפתחות, להקנות להם ידע והבנה של תהליכים ושלבים התפתחותיים, לחשוף אותם לגישות ותיאוריות התפתחותיות בתחום הרגשי, החברתי והקוגניטיבי, לדון עמם בבעיות פסיכולוגיות בהתפתחות הילד, לפתח את יכולת ההתבוננות שלהם בהתנהגותם של ילדים, וללמד אותם לנתח מאמרים מדעיים ולדון בסוגיות הנוגעות לתכני הקורס. 

הרכב הציון הסופי: מבחן 60%, מטלות 20%, נוכחות והשתתפות 20%. 

מדידה והערכה בהוראה חינוך

סוג הקורס: שו"ת, 1 ש"ש, סמסטריאלי

הקורס עוסק בחשיבות המדידה וההערכה במסגרת המעשה החינוכי, תוך התייחסות לסוגיות תיאורטיות ומעשיות מרכזיות בחינוך, ובין היתר תרבויות הערכה קיימות, השיטות והכלים התיאורטיים הקיימים למדידה והערכה ומידת היישום שלהם בשטח, והתאמת סוג הערכה. 

הקורס מקנה כלים לניתוח ושיפוט האיכות של סוגי וכלי מדידה שונים, ומטרותיו העיקריות הן הקניית מושגי יסוד במדידה ובהערכה; היכרות עם שיטות וטכניקות מסורתיות וחלופיות להערכת הישגי תלמידים; התנסות בפיתוח שיטות וכלי והערכה; פיתוח יכולת התאמה של סוגי ההערכה לתכני לימודים ומשתנים נוספים הקשורים בתלמידים, מורים ובית ספר; שכלול השימוש בטכניקות חדשניות של הוראה, למידה והערכה ככלים להטמעת פדגוגיה מוטת עתיד בבית הספר; וחיזוק יכולותיו וכישוריו של התלמיד. 

בתום הקורס יוכלו הסטודנטיות והסטודנטים להבין את ההבדל בין מדידה להערכה; למיין את סוגי ההערכה לפי תרבויות, סוגים, שיטות וכלים; לנתח את התכונות של תרבויות, סוגים ושיטות הערכה; להכיר עקרונות בבנייה של כלי מדידה כמו מבחנים הישגיים; ולהעמיק בתהליכי חשיבה בתהליך ההערכה הבית ספרית.

הרכב הציון הסופי: מבחן 60%, מטלות 30%, נוכחות והשתתפות 10%. 

סוציולוגיה של החינוך

סוג הקורס: שיעור, 1 ש"ש, סמסטריאלי

הסוציולוגיה של החינוך עוסקת בהיבטים הארגוניים, החברתיים והלאומיים של מלאכת החינוך. הקורס מציע פרספקטיבה ייחודית בעולם החינוך, המבקשת להשיג תובנות חדשות ביחס למאפיינים, הגורמים, המניעים והאינטרסים – המודעים והבלתי מודעים – של הפעולה החינוכית, ולאופן שבו היא מאורגנת בתוך החברה. 

במובן זה, הקורס שואף להגיע אל מעבר למובן מאליו במציאות החינוכית היומיומית של מוסדות חברתיים, ארגונים, תפקידים ופעילויות חברתיות, וזאת במטרה לחשוף את הפער בין האידיאולוגיה למעשה החינוכי – בין התכנון לביצוע, בין הפעולה היזומה לתוצאותיה בפועל, וכן בין המטרות המוצהרות למדיניות המעשית – ולנסות לצמצמו. במסגרת זו, מוטיב מרכזי בקורס הוא הנושא של אי-שוויון בחינוך והאמצעים להסוותו, להצדיקו ולשמרו.

מטרה מרכזית נוספת של הקורס להפגיש את הסטודנטיות והסטודנטים עם דרך המחשבה הסוציולוגית שהיא אחת מהדיסציפלינות המרכזיות בחקר וניתוח מערכות חינוך, ולהכיר להם את שלוש הפרדיגמות המרכזיות בחשיבה הסוציולוגית: המבנית-תפקודית, הביקורתית והאינטראקציה הסמלית.

הרכב הציון הסופי: מבחן מסכם 70%, מטלה 20%, נוכחות והשתתפות 10%.

ביה"ס כארגון חינוכי רב-תרבותי

סוג הקורס: שיעור, 1 ש"ש, סמסטריאלי

הקורס, הרואה את בית הספר כתת-מערכת של החברה המתקיימת ופועלת תוך קשרי גומלין עם סביבתה, מוקדש לבחינה של בית הספר כארגון לומד, סינרגטי, צומח, מצמיח ובעל ראייה הוליסטית. בנוסף, יעסוק הקורס ברב-תרבותיות המאפיינת את מערכת החינוך בישראל בכלל, ואת החברה הערבית בישראל בפרט. הוא יציג מודלים, גישות ודילמות מרכזיות בתפיסה הרב-תרבותית, ויגע בהתאמתם למציאות בחברה הערבית בישראל. 

בשנים האחרונות ישנו עיסוק גובר ביחסי הגומלין בין קבוצת הרוב ההגמונית לבין קבוצת המיעוט, והכרה במאפיינים התרבותיים הייחודיים של המיעוט הערבי במערכת החינוך הישראלית על רקע לאומי, לשוני וזהותי. הקורס ידגיש את תפקידה של הרב-תרבותיות בכל הקשור לטיפוח כלים ומיומנויות בקרב הסטודנטיות והסטודנטים באשר ליחסם לתרבות שלהם עצמם ושל האחר שלצדם, ויאפשר דיון מעמיק בתפקידה של מערכת החינוך ביצירת אקלים חינוכי של סובלנות וקבלת השונה.

הרכב הציון הסופי: עבודה מסכמת 50% עבודה מסכמת, מטלות 40%, השתתפות פעילה 10%.

 

הרכב הציון הסופי: עבודה מסכמת 50%, 40% מטלות, 10% השתתפות פעילה.

תורת ההוראה ושיטותיה

סוג הקורס: שו"ת , 2 ש"ש, שנתי.

במסגרת הקורס יילמדו מושגים בסיסיים בתורת ההוראה ובמאפייני החינוך במאה ה-21. בין היתר, הקורס יעסוק בניסוח מטרות מסוגים שונים בהוראה; בתיאוריות, אסטרטגיות, תהליכים, שיטות ופעילויות הוראה ולמידה; תכנון מערכי שיעור; מודלים של הוראה; דמות המורה ודמות הלומד/ת; משמעת בכיתה; רפלקציה בהוראה; הערכה ומדידה; ולמידה משמעותית.

המטרות המרכזיות של הקורס הן לחשוף את הסטודנטיות והסטודנטים לדרכי הוראה, למידה והערכה עדכניות ומוטות עתיד ולתכנים וחומרי לימוד חדשניים; לפתח אותם התפתחות כלומדים עצמאיים ובעלי יכולת לרכוש מיומנויות למידה חדשות; לסייע להם לבנות תוכן דינמי המשתנה לפי צרכיהם והתקדמותם בלמידה; ללוות אותם כמנטורים חינוכיים; לאפשר להם להתנסות בלמידת עמיתים אשר תעשיר את תהליך הלמידה כולו; לפתח בקרבם אסטרטגיות חשיבה גבוהות לבנייה וניתוח של פרויקטים ותכנים שיתופיים; לשכלל את יכולת ההערכה העצמית שלהם; ולהגביר את המוטיבציה שלהם כלומדים עצמאים, משפיעים ושותפים לתהליך ההוראה, הלמידה וההערכה. 

הרכב הציון הסופי: מבחן 60%, מטלות ומשימות 30%, נוכחות והשתתפות 10%. 

מחקר איכותני בחינוך

סוג הקורס: שו"ת, 1 ש"ש, סמסטריאלי

במסגרת הקורס ילמדו הסטודנטיות והסטודנטים שיטות מחקר איכותני, יתנסו בכלים השונים המקובלים לאיסוף נתונים במחקר איכותי, וידונו בדרכי העיבוד וניתוח שלהם. כמו כן, הם ייחשפו להיבטים פילוסופיים, תיאורטיים ויישומיים בגישת המחקר הנטורליסטי, תוך התייחסות לייחודיות, ליתרונות, לדילמות, לבעיות האתיות, לשאלות העוסקות בתוקף ומהימנות המחקר, וכן לביקורות הנלוות למחקר האיכותי, וזאת תוך שימת דגש על שדה המחקר בתחום החינוך. מטרת הקורס היא לפתח בקרב הסטודנטים יכולות קריאה והתבוננות ביקורתית במחקר האיכותני, וכן כלים לביצוע מחקר עצמאי שיאפשרו להם לערוך ולבצע מחקרים תוך כדי העשייה העתידית שלהם בבתי הספר. הקורס יכלול הוראה פרונטלית עם תרגולים וכן התנסות בכתיבת מערך של מחקר וביצוע מיני-מחקר בסוף הסמסטר. 

הרכב הציון הסופי: עבודה מסכמת 60%, תרגילים ומשימות 30%, נוכחות והשתתפות 10%.

תכנון לימודים

סוג הקורס : שו"ת , 1 ש"ש, סמסטריאלי

נקודת המוצא של הקורס היא האמונה המלאה בכך שכל העוסקות והעוסקים בהוראה צריכים לשלוט בנושא של תכנון לימודים, וזאת ברמה השנתית, הסמסטריאלית, השבועית וברמת השיעור הבודד. תכנון לימודים ראוי הוא אחד מעמודי התווך בעבודתם של נשות ואנשי חינוך והוראה, ומהווים תנאי בסיסי להצלחתם. המטרות העיקריות של הקורס הן הקניית מושגי יסוד בתכנון לימודים, טיפוח היכולת להפעיל שיקול דעת בנוגע לתכנון לימודים, פיתוח כלים לניתוח ולקריאה ביקורתית של תכניות לימודים, פיתוח המיומנויות הדרושות למורה על מנת לתכנן ולפתח נושא לימודי מורחב, ועיסוק בסוגייה של תוכניות לימודים בבית הספר העתידי.

במהלך הקורס ייחשפו הסטודנטים לחומר תיאורטי בנושא תכנון לימודים ויתנסו בכתיבת מערכי שיעורים ובתכנון ברמה שנתית. הקורס יתמקד בנושאים ומושגים מרכזיים בתוכניות לימודים, ובין היתר: רציונל, מטרות, סילבוס, תכנים, עיצוב פיתוח וארגון, הפעלה והערכה, גישות בתכנון לימודים על פי תחומי דעת, גישה בין תחומית, תוכניות ספיראליות, תפיסות העומדות בבסיס של תוכניות לימודים קיימות, מודלים לניתוח והערכה של תוכניות לימודים, תכניות לימודים המיועדות לאוכלוסיות תלמידים ייחודיות, תוכניות לימודים בנושא מוגדר, ותוכנית לימודים בית ספרית.

הרכב הציון הסופי: מבחן 60%, עבודת גמר 30%, נוכחות והשתתפות 10%.

מחקר כמותני בחינוך

סוג הקורס: שו"ת, 1 ש"ש, סמסטריאלי

בעשורים האחרונים גובר הביקוש למחקר כמותני במערכת החינוך, וזאת על מנת לפתח את יכולת הניהול ולקבל החלטות המבוססות על נתונים מדויקים. מחקר כמותני חיוני לא רק עבור קובעי המדיניות ברמה הארצית, אלא גם עבור נשות ואנשי חינוך הפועלים בשדה החינוכי ברמה היומיומית. 

המטרות העיקריות של הקורס הן הצגת עקרונות המחקר המדעי כדרך חשיבה שיטתית; הקניית ידע בסיסי בסטטיסטיקה, במדידה ובשיטות המחקר המקובלות במדעי ההתנהגות; שיפור היכולת לקרוא ולהבין ספרות מדעית; והקניית מיומנויות להערכת איכות המחקר המדעי, ולהבנה ולפירוש של מערכת נתונים. בין היתר, הקורס יעסוק במאפייני הגישה המדעית; השוואה בין הגישה הכמותית לאיכותית; מהלך המחקר הכמותי; משתנים: הגדרות, וסולמות מדידה; תיאוריה ומקומה במחקר; בעיות והשערות מחקר; סטטיסטיקה תיאורתטית, סטטיסטיקה הסקתית ועוד. 

הרכב הציון הסופי: 60% עבודה מסכמת 60%, 30% תרגילים ומשימות 30%, 10% השתתפות פעילה 10%.

חוגי תואר ראשון

שפה וספרות ערבית

מדעים

מתמטיקה מסלול יסודי

אנגלית

הגיל הרך

חינוך מיוחד

מצויינים

תנאי קבלה

חסר תנאי קבלה

  • זכאות לתעודת בגרות.
  • ממוצע בגרות 92 ומעלה.
  • ראיון קבלה ללימודים.
להרשמה

צרו קשר, נשמח לעזור.

"*" אינדוקטור שדות חובה

אני מאשר/ת קבלת חומר פרסומי מהמכללה

אנשי קשר

גב' סאמיה יאסין
ראש מנהל תלמידים
049058010 [email protected]
גב' סמר גנאיים
מזכירות תואר ראשון
049058009 [email protected]

אירועים

כלים ושירותים

מערכת מידע סטודנטים

מערכת מידע סגל

פורטל הדרכה

ספרייה

מכללת סכנין (ע.ר) להכשרת עובדי הוראה:

סכנין, 30810

נווטו אלינו:

waze-icon google-maps-icon

תפריט

  • לימודים אקדמיים
  • מרכזים ויחידות
  • חדשנות בהוראה
  • חדשנות במחקר
  • חדשות ואירועים
  • פרסומים
  • משרות
  • מכרזים
  • אודות
  • הרשמה

טלפון: 04-9058000

פקס: 04-6748218

[email protected]

youtube-icon twitter-icon facebook-icon
מתעניינים בלימודים? chat-icon
© 2023
  • תנאי שימוש
  • מפת האתר
  • הצהרת נגישות
wordpress development