https://sakhnin.ac.il/

ד"ר נאיף עואד

מנהל המרחב הפדגוגי החדשני

סגל אקדמי בכיר

שעות קבלה: יום ב', 12:30 – 10:30

04-9058095 [email protected]

ד"ר נאיף עואד 

  • סגל אקדמי בכיר
  • מנהל המרחב הפדגוגי החדשני

ביוגרפיה

ד"ר עואד סיים את לימודיו לתואר B.SC בפקולטה להנדסת מחשבים בטכניון, תואר שני M.A בהוראת המדעים והטכנולוגיה מהפקולטה ללימודי מדעי הרוח והחברה באונ' בן גוריון, ותואר שלישי PH.D  בהוראת המדעים והטכנולוגיה מאונ' בן גוריון. ד"ר עואד סיים את לימודי הפוסט-דוקטורט בArizona State University בתחומי חשיבה מחשובית ומציאות רבודה. עם חזרתו לארץ, הוא המשיך את הפוסט-דוקטורט בטכניון בנושא שילוב קורסי MOOC (Massive Open Online Courses) בהוראת פיזיקה בחט"ב.

מחקריו של ד"ר עואד מתמקדים בקידום הלמידה הבינתחומית בגישת STEM ,(Science, Technology, Engineering, Mathematics) בדגש על פיתוח תכניות לימוד -חדשניות, שימוש בטכנולוגיות וסביבות למידה ממוחשבות לקידום תהליכי הוראה-למידה-הערכה, הכשרת פרחי הוראה באסטרטגיות ושיטות הוראה עדכניות, וקידום תהליכי פיתוח מקצועי של מורים בעידן המאה 21 (Lifelong learning). ד"ר עואד זכה במענקי מחקר, חיבר ופרסם מאמרים בז'ורנלים אקדמיים איכותיים.

 

מינויים אקדמיים

2011 – 2023 מרצה בכיר, החוג להוראת מדעים (תואר ראשון), המכללה האקדמית סכנין

 2013-2023 מרצה בכיר, החוג לניהול וארגון מערכות חינוך (תואר שני), המכללה האקדמית סכנין

 

פרסומים אחרונים

Awad, N. (2023). Exploring STEM integration: assessing the effectiveness of an interdisciplinary informal program in fostering students’ performance and inspiration. Research in Science & Technological Education41(2), 675-699.‏

Awad, N., Santos, I., & Assadi, N. (2022). Instructors' Perceptions of Teaching Online during Emergency Remote Teaching: The Case of a Teacher Education College. Journal of Educators Online19(3), n3.‏

Chung, C. Y., Awad, N., & Hsiao, I. H. (2021). Collaborative programming problem-solving in augmented reality: Multimodal analysis of effectiveness and group collaboration. Australasian Journal of Educational Technology37(5), 17-31.