https://sakhnin.ac.il/

פרופ' ג'מאל אסדי

ראש החוג לאנגלית

שעות קבלה: שבת 13:00-14:30; ראשון 12:30-14:00 בתיאום מראש באמצעות המייל

[email protected]

פרופ' ג'מאל אסדי

  • סגל אקדמי בכיר
  • ראש החוג לאנגלית
  • רכז לימודי האנגלית בתוכנית M.Teach
  • אנגלית למטרות אקדמיות, רכז

 

ביוגרפיה   

פרופ' ג'מאל אסדי סיים את לימודי התואר הראשון שלו באנגלית וחינוך באוניברסיטת בן גוריון ותואר שני באנגלית באוניברסיטת חיפה. הוא קיבל את הדוקטורט בספרות אנגלית מאוניברסיטת ניוקאסל. תחומי המחקר העיקריים של פרופ' אסאדי הם ספרות אמריקאית מודרנית, ספרות אמריקאית יהודית מודרנית, שירה מטאפיזית, ספרות הרנסנס, ספרות סופית, ספרות ושירה ערבית מודרנית, ושירה וסיפורת פלסטינית מודרנית.

לצד עבודתו האקדמית הענפה, פרופ' אסדי הינו סופר, מתרגם וחוקר נלהב. מכלול עבודתו כולל מאמרים רבים שפורסמו בכתבי עת מקצועיים, וספרים, האחרון שבהם תפקיד הצורה והתוכן ביצירת המשמעות של טקסט: אבן אל-רומי ואל-אייב כדוגמאות (2022). פרופ' אסדי השתתף במספר כנסים לאומיים ובינלאומיים ברחבי אירופה, אסיה וארצות הברית.

 

פרסומים אחרונים

Assadi Jamal, Murad Tareq, and Wazwaz, Reem. (2022). “The effect of using digital stories on vocabulary acquisition among Arab ESL students who live in Israel,” International Journal of Advanced Education and Research www.alleducationjournal.com ISSN: 2455-5746 Received: 03-10-2022, Accepted: 19-10-2022, Published: 07-11-2022 Volume 7, Issue 4, 2022, Page No. 17-24.

 Assadi, Jamal., & Na’amneh, M. (2023). “Ibn Sahl Al-Isrā’īlī Al-Ishbīlī: Man Loves Man, Platonic Love and Ṣūfī Masking,” Advances in Literary Study, 11, 35-53. https://doi.org/10.4236/als.2023.111004 Received: December 4, 2022 Accepted: January 17, 2023 Published: January 20, 2023.

 Murad, Tareq, Assadi Jamal, & Othman, Jomana.  (2023). “Arab EFL students' vocabulary enrichment through listening to songs from the English language,” International Journal of Advanced Education and Research, 8.1.  68-75. www.multidisciplinaryjournals.net ISSN: 2455-5746 Received: 26-02-2023, Accepted: 14-03-2023, Published: 29-03-2023. 

 Murad, Tareq, Assadi, Jamal & Badarni, Hia, “Digital Storytelling and EFL Speaking Skill Improvement” Journal of Language Teaching and Research, Vol. 14, No. 5, pp. 1189-1198, September 2023 DOI: https://doi.org/10.17507/jltr.1405.06 ISSN 1798-4769 (Q2).

Assadi Jamal, Murad, Tareq, & Shams, Shifaa, “The Implications of Blog Writing on Writing Enhancement in English as a Foreign Language (EFL) among Students in Buqata Junior High School, Golan HeightsInternational Journal of Latest Research in Humanities and Social Science (IJLRHSS), Volume 06 – Issue 07, 2023, www.ijlrhss.com. PP. 179-190.